Αυτά είναι τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Αστυνομίας και του Λιμενικού

Στο πλαίσιο της «μετατροπής» της Χάλκης σε πράσινο νησί, με τη βοήθεια της Citroen, το ηλεκτρικό Ami εντάσσεται στο δυναμικό του Λιμενικού και της Αστυνομίας.

O Όμιλος Συγγελίδη και η Citroen σε συνεργασία με την ελληνική πολιτεία έχουν αναλάβει την προώθηση της ηλεκτρικής μετακίνησης μηδενικών ρύπων, η οποία θα είναι έξυπνη, βιώσιμη και προσιτή σε όλους. H Citroen φέρνει τα δικά της νέα μοντέλα, προχωρώντας στον εξηλεκτρισμό του στόλου του νησιού με την αντικατάσταση παλαιών οχημάτων από ηλεκτρικά οχήματα, καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες των κατοίκων και των επιχειρήσεων του νησιού.

Επιπλέον ο Όμιλος Συγγελίδη και η Citroen δίνουν δωρεάν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στη Χάλκη, για την αντικατάσταση των παλιών και ρυπογόνων οχημάτων δημόσιας χρήσης στο νησί, καλύπτοντας τις ανάγκες του Δήμου, καθώς και των σωμάτων ασφαλείας όπως της Αστυνομίας και του Λιμενικού. Τα συγκεκριμένα οχήματα θα αποτελέσουν απτό παράδειγμα και πρότυπο αειφόρου κινητικότητας με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος χρήσης, για όλους τους κατοίκους της Χάλκης.

Η αρχή έγινε με τα εικονιζόμενα Ami τα οποία εθεάθησαν με τα χρώματα του Λιμενικού και της Αστυνομίας να μεταφέρονται στη Χάλκη. Με το μοντέλο πόλης Ami, οι Γάλλοι έρχονται να προσφέρουν μια νέα εναλλακτική λύση για τις αστικές μετακινήσεις. Αυτό, άλλωστε, αποδεικνύουν τα στοιχεία του εν λόγω οχήματος. Η μπαταρία του, για πλήρη φόρτιση, χρειάζεται μόλις 3 ώρες σε πρίζα του κοινού οικιακού δικτύου – όπως ακριβώς ένα smartphone. Το Ami είναι πολύ μικρότερο και στενότερο από το smart EQ Fortwo, με μήκος 1,94 μέτρων και πλάτος 1,52 μέτρων ενώ έχει βάρος μόλις 485 κιλά, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας 5.5 kWh.

Η εμφάνισή του ορίζεται από το διπλό φωτιστικό σώμα στα δύο άκρα και τις ασύμμετρες πόρτες που ανοίγουν σε αντίθετες κατευθύνσεις, γεγονός που ξενίζει αρχικά αλλά τραβά την προσοχή και το ενδιαφέρον τελικά. Με βάση την ταξινόμησή του, το Citroën Ami μπορεί να οδηγηθεί χωρίς άδεια οδήγησης στην Ευρωπαϊκή Ένωση (από 16 ετών κατά μέσο όρο).

Χάρη στο μικρό του μέγεθος, κύκλος στροφής 7,2 μέτρων και την ηλεκτροκίνηση, το Ami θεωρείται πρακτική λύση για μικρές διαδρομές σε πόλεις και μια πραγματική εναλλακτική λύση για όσους δεν θέλουν scooter, ποδήλατο, η μοτοποδήλατο ακόμη και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Με ισχύ από έναν ηλεκτροκινητήρα 6 kW (10 ίππων), το Citroën Ami έχει μέγιστη ταχύτητα που περιορίζεται στα 45 χλμ. Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 5,5 kWh παρέχει αυτονομία οδήγησης έως και 70 χλμ και μπορεί να φορτιστεί σε 3 ώρες σε μια συμβατική πρίζα 220 V χρησιμοποιώντας απλό καλώδιο.

Πηγή: carandmotor.gr

Αφήστε μια απάντηση