ΚTEΛ: Πέφτει η αυλαία για τον σταθμό του Κηφισού, πού θα είναι οι νέες εγκαταστάσεις

Δρομολογούνται σταδιακά – έπειτα από πολύχρονη καθυστέρηση – οι διαδικασίες μεταφοράς των κεντρικών σταθμών ΚΤΕΛ από τον Κηφισό και τη Λιοσίων σε νέες εγκαταστάσεις.

Πέφτει η αυλαία για τον σταθμό των ΚΤΕΛ του Κηφισού – όπου στριμώχνονται επί δεκαετίες εκατοντάδες δρομολόγια – καθώς έπειτα από πολύχρονη καθυστέρηση φαίνεται πως πλέον δρομολογούνται οι διαδικασίες για την κατασκευή των νέων υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων των ΚΤΕΛ.

Σύμφωνα με μελέτη που είχε εκπονηθεί από κοινοπραξία με τη συμμετοχή του Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ο νέος Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΥΛ) θα δημιουργηθεί στον Ελαιώνα σε έκταση 66 στρεμμάτων.

Όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα του Dnews, χωροθετείται σε έκταση που περικλείεται από τον Παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας (Λ. Κηφισού), την Ιερά Οδό και τις οδούς Αγ. Άννης και Πιερίας – ενώ με βάση τα πρώτα δεδομένα, οι νέες εγκαταστάσεις θα χωρίζονται σε δύο μέρη.

Τι προβλέπεται για τις νέες εγκαταστάσεις

Το κύριο τμήμα του νέου σταθμού θα περιλαμβάνει:

  • Τα εθνικά υπεραστικά λεωφορεία
  • Τα λεωφορεία διεθνών μεταφορών
  • Αφετηρίες/ στάσεις Αστικών Λεωφορείων
  • Χώρο στάσης ταξί
  • Χώρο στάθμευσης Ι.Χ. αυτοκινήτων.
  • Αφετηρίες Λεωφορείων ΚΤΕΛ Δυτικής Αττικής (Μεταφορά της υφιστάμενης αφετηρίας από το Θησείο).

Παράλληλα, θα υπάρξουν και βοηθητικοί χώροι όπως:

  • Αίθουσα αναμονής επιβατών,
  • Εκδοτήρια,
  • Αποθήκες αποσκευών,
  • Χώροι για τις διοικητικές υπηρεσίες,
  • Πρατήριο καυσίμων λεωφορείων και
  • Συνεργείο λεωφορείων.

«Τριτοκοσμική η κατάσταση στον Κηφισό»

Αξίζει να σημειωθεί πως το θέμα επανέφερε με επίκαιρη ερώτησή του σήμερα προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, ο βουλευτής Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Όπως σημείωσε η υπάρχουσα κατάσταση, με τη λειτουργία των δύο σταθμών σε Κηφισό και Λιοσίων, μπορεί να χαρακτηριστεί επιεικώς ως «τριτοκοσμική» αφού «δεν εξυπηρετούνται όπως πρέπει και αξίζουν ούτε οι επιβάτες, παρά το ότι πληρώνουν, ούτε οι ιδιοκτήτες λεωφορείων, ούτε οι οδηγοί, ούτε οι εργαζόμενοι στα ΚΤΕΛ», ενώ «παρατηρείται επιβάρυνση, ηχορύπανση, κυκλοφοριακή συμφόρηση και υποβάθμιση των περιοχών στις οποίες είναι εγκατεστημένοι οι εν λόγω σταθμοί».

ΠΗΓΗ: karvasaras.gr

Visited 1 times, 1 visit(s) today

Αφήστε μια απάντηση