Καρπός ΜεσολόγγιΚαρπός Μεσολόγγι

Δήμος Ι.Π. Μεσολογγίου: Οι νέοι αντιδήμαρχοι – Αναλυτικά οι αρμοδιότητές τους

Messolonghi Voice
21 λεπτά ανάγνωσης

Αναρτήθηκαν πριν από λίγη ώρα και επίσημα στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ ο ορισμός των Αντιδημάρχων στο Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου δείτε αναλυτικά τα ονόματα και τις αρμοδιότητες:

«Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου για το χρονικό διάστημα από 4-1-2024 έως 31-1-2025 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου – Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων» ΑΠΟΦΑΣΗ 3 /2024


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΕΡΑΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
    Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από την
    παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, από το άρθρο 5 του
    Ν.4623/2019 (Α’ 134), από το άρθρο 47 του Ν.4647/19 (Α’ 204) και το άρθρο 3 του ν. 5056/23.
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
  3. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι
    και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010,
    όπως ισχύει.”
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
    Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο
    33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την
    αντιμισθία.
  5. Τις διατάξεις του άρθρου 30 του Ν.5056/2023 (ΦΕΚ 163/06.10.2023 τεύχος Α’) «Αναμόρφωση του
    συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, κατάργηση
    νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου δήμων, παρακολούθηση επιδόσεων τοπικής αυτοδιοίκησης
    οικονομική και διοικητική διαχείριση οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, ευζωία των ζώων
    συντροφιάς, κατασκευή και αναβάθμιση λειτουργούντων χερσαίων συνοριακών σταθμών και
    λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
  6. Την αριθ. 94548/εγκ.1237/6-11-2023 (ΑΔΑ: 9Ξ9Ζ46ΝΤΛ6-ΑΞΔ) εγκύκλιο του Υπουργείου
    Εσωτερικών «Γνωστοποίηση διατάξεων του ν. 5056/2023 (Α΄163) για την αναμόρφωση του
    συστήματος διακυβέρνησης των δήμων και την κατάργηση των δημοτικών ν.π.δ.δ.»
  7. Την αριθ. 110822/εγκ. 1333/27-12-2023 (ΑΔΑ: ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90 ) εγκύκλιο του Υπουργείου
    Εσωτερικών περί Αντιδημάρχων
    Διανομή μέσω ‘ΙΡΙΔΑ’ με UID: 65968348cb4d507198a7d139 στις 04/01/24 12:34
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
    Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
    ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ &
    ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
    Πληρ.: Θεοδώρου Κων/να
    Τηλ: 2631363331
    FAX: 26310 25041
    Ταχ δ/νση: Σταυροπούλου 31-Τ.Κ. 30 200
    Ι.Π Μεσολογγίου
  8. Την αριθ. 109105/εγκ. 1317/19-12-2023 (ΑΔΑ: ΨΡΓΧ46ΜΤΛ6-4Μ1) ) εγκύκλιο του Υπουργείου
    Εσωτερικών περί οργάνωσης Δήμων μετά την κατάργηση των νππδ και των κοινωφελών
    Επιχειρήσεων των Δήμων (Ν. 5056/2023)
  9. Τις διατάξεις του άρθρου 126 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας όπως ισχύει
    10.Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (Ελληνική Στατιστική
    Αρχή 2846 / Β4 – 461/21.04.2023 (ΦΕΚ Επικύρωσης 2802/Τ.Β΄/26-4-2023) για τον Δήμο ΙΠ
    Μεσολογγίου, σύμφωνα με την οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 32.048 κατοίκους.
    11.Τις διατάξεις του άρθρου 16 του Ν. 5075/2023 (ΦΕΚ 206/Τ.Α΄/12-12-2023
    12.Το γεγονός ότι ο Δήμος ΙΠ Μεσολογγίου έχει τρείς (3) Δημοτικές Ενότητες.
    13.Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν έως πέντε (5) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και έως δύο (2)
    άμισθοι Αντιδήμαρχοι
    14.Το γεγονός ότι σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 30 Ν. 5056/23 για κάθε νομικό
    πρόσωπο που λειτουργούσε σύμφωνα με τα άρθρα 239 έως 242 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων
    [ν. 3463/2006 (Α’ 114)] ή την περ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 252 του ν. 3463/2006 και την παρ. 1 του
    άρθρου 156 του ν. 4600/2019 (Α’ 43) και έχει καταργηθεί κατά την τρέχουσα δημοτική περίοδο,
    αυξάνεται ο αριθμός των αντιδημάρχων που προβλέπεται στην παρ. 2 του άρθρου 59 του ν.
    3852/2010 (Α’ 87) κατά έναν (1) στον οικείο δήμο, εφόσον ο μέσος όρος του προϋπολογισμού του
    καταργούμενου νομικού προσώπου των πέντε (5) τελευταίων ετών είναι μεγαλύτερος των
    εξακοσίων χιλιάδων (600.000) ευρώ.
    15.Το γεγονός ότι το ΝΠΔΔ του Δήμου ΙΠ Μεσολογγίου με την επωνυμία «Πνευματικό−Κοινωνικό–
    Αθλητικό Κέντρο Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου» εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 27 του ν. 5056/2023
    16.Τον ΟΕΥ του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου (ΦΕΚ αριθ. 524/ Τ.Β΄/29-2-2012) όπως έχει τροποποιηθεί και
    ισχύει
    17.Την ανάγκη επίτευξης συντονισμού κατά την άσκηση της δημοτικής διοίκησης για την εύρυθμη
    λειτουργία των Υπηρεσιών του Δήμου
    Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
    Α) Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου ΙΠ Μεσολογγίου με
    αντιμισθία και θητεία από 4-1-2024 έως 31-1-2025 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου στους
    οποίους μεταβιβάζει τις κάτωθι αρμοδιότητες ως εξής:
    1) Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Δαλάρη Λάμπρο του Παναγιώτη ως καθ’ ύλη
    Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών, Διοικητικών Υπηρεσιών στον οποίο μεταβιβάζει τις κάτωθι
    καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
    -Την ευθύνη και εποπτεία λειτουργίας επί του συνόλου των θεμάτων της Δ/νσης Διοικητικών
    Υπηρεσιών και της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών τμημάτων τους
    όπως περιγράφονται στο Ο.Ε.Υ. του Δήμου,
  • Την ευθύνη και εποπτεία του προσωπικού των αντίστοιχων υπηρεσιών της Δ/νσης Διοικητικών
    Υπηρεσιών και της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών
  • Την ευθύνη και εποπτεία λειτουργίας επί του συνόλου των θεμάτων του Αυτοτελούς Τμήματος
    Εσωτερικού Ελέγχου και του προσωπικού της αντίστοιχης οργανικής μονάδας
    -Την ευθύνη της Γραμματειακής Υποστήριξης Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου,
    Δημοτικής Κατάστασης, πρωτοκόλλου και διεκπεραίωσης,
    -Την υπογραφή «με εντολή Δημάρχου» βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, και λοιπών διοικητικών
    εγγράφων που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του και εκδίδονται από τις ανωτέρω δημοτικές
    υπηρεσίες αρμοδιότητάς του που λειτουργούν στην έδρα του Δήμου,
    -Την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών των ανωτέρω οργανικών
    μονάδων
    -Θέματα διαφάνειας, προσωπικών δεδομένων και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης,
    -Τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου,
    1.1 Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου:
    -Την παραλαβή των κλήσεων ή άλλων δικογράφων για την παράσταση του Δήμου στην συζήτηση
    υποθέσεων του ενώπιων των αρμοδίων δικαστηρίων καθώς και την παραλαβή δικογράφων
    οποιουδήποτε είδους και σε οποιοδήποτε δικαστήριο οποιουδήποτε βαθμού και δικαιοδοσίας και αν
    απευθύνονται που αφορούν τον Δήμο,
    -Την παραλαβή όλων των αποφάσεων ή πράξεων οποιουδήποτε δικαστηρίου και βαθμού και
    δικαιοδοσίας που αφορούν τον Δήμο,
    -Την παραλαβή κάθε είδους εξώδικων δηλώσεων, κλήσεων κλπ που αφορούν τον Δήμο,
    -Την υπογραφή όλων των εκθέσεων επίδοσης που αφορούν όλα τα ανωτέρω,
    -Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών και Οικονομικών
    Υπηρεσιών Δαλάρη Λάμπρου του Παναγιώτη στα ανωτέρω καθήκοντα του (παρ. 1.1) θα
    αναπληρώνεται από τον Αντιδήμαρχο Έργων και Στρατηγικού Σχεδιασμού Μπιλάλη Μιχαήλ του
    Βασιλείου
    1.2 Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο οικονομικών θεμάτων και
    ειδικότερα την εποπτεία των θεμάτων των οικονομικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα:
    •Την συνυπογραφή των πράξεων ανάληψης υποχρεώσεων (Προτάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης και
    Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης) για την έγκριση των δαπανών και την διάθεση των
    εγγεγραμμένων πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου ΙΠ Μεσολογγίου σύμφωνα με τις
    διατάξεις του άρθρου 203 του Ν. 4555/2018,
    •Την υπογραφή των αποφάσεων επιβολής προστίμων τελών και δικαιωμάτων σύμφωνα με το άρθρο
    73 του Β.Δ 24.9/20-10-1958 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 19 του Ν. 1080/80(ΦΕΚ
    246/Α΄/1980), •Την υπογραφή των συμβάσεων εκμίσθωσης ακινήτων και καλλιεργήσιμων εκτάσεων
    καθώς και των διαδικασιών που προβλέπονται από τις διατάξεις του ΠΔ 280/81. Εποπτεία και ευθύνη
    επί των θεμάτων σε εκτέλεση και εφαρμογή του ΠΔ 113/2010 και του ΠΔ 80/2016,
    •Την ευθύνη για την παρακολούθηση και υποβολή προτάσεων σε Ευρωπαϊκά ή Εθνικά Προγράμματα
    χρηματοδότησης στους τομείς ευθύνης που περιγράφονται πιο πάνω,
    •Σε περίπτωση απουσίας η κωλύματος της ορισθείσας Ληξιάρχου στην Δημοτική Ενότητα
    Μεσολογγίου θα αναπληρώνεται από τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο Διοικητικών και
    Οικονομικών Υπηρεσιών Δαλάρη Λάμπρο του Παναγιώτη
  1. Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μπιλάλη Μιχαήλ του Βασιλείου ως καθ’ ύλη
    Αντιδήμαρχο Έργων και Στρατηγικού Σχεδιασμού στον οποίο μεταβιβάζει τις κάτωθι καθ’ ύλην
    αρμοδιότητες:
  • Την ευθύνη, εποπτεία και λειτουργία επί του συνόλου των θεμάτων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών
    και των αντίστοιχων οργανικών τμημάτων της όπως περιγράφονται στο Ο.Ε.Υ. του Δήμου
    -Την ευθύνη και εποπτεία του προσωπικού των αντίστοιχων υπηρεσιών της
    Διανομή μέσω ‘ΙΡΙΔΑ’ με UID: 65968348cb4d507198a7d139 στις 04/01/24 12:34
    -Την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών των ανωτέρω οργανικών
    μονάδων
  • Ευθύνη Προγραμματισμού μελετών, επίβλεψης έργων και εργασιών,
    -Την ευθύνη και εποπτεία της λειτουργίας επί του συνόλου των θεμάτων του Αυτοτελούς Τμήματος
    Προγραμματισμού Οργάνωσης & Πληροφορικής και του προσωπικού της αντίστοιχης οργανικής
    μονάδας
    -Θέματα διαφάνειας, προσωπικών δεδομένων και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης,
    -Την αξιοποίηση Αναπτυξιακών Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων συντονισμού και υλοποίησής τους,
    -Την παρακολούθηση και υποβολή προτάσεων σε Ευρωπαϊκά ή Εθνικά Προγράμματα
    χρηματοδότησης στους τομείς ευθύνης όπως αυτοί περιγράφονται πιο πάνω,
    -Τέλεσης Πολιτικών γάμων. σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου,
    -Την εποπτεία και ευθύνη επί του συνόλου των θεμάτων του Αυτοτελούς Τμήματος Πολεοδομίας και
    την αρμοδιότητα του πολεοδομικού σχεδιασμού. Την ευθύνη και εποπτεία του προσωπικού των
    αντίστοιχων υπηρεσιών της και του προσωπικού της αντίστοιχης οργανικής μονάδας
    3) Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Πασπαλιάρη Ιωάννη του Κων/νου ως καθ’ ύλη
    Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας –Περιβάλλοντος και Ανακύκλωσης στον οποίο μεταβιβάζει τις
    κάτωθι καθ’ ύλην αρμοδιότητες :
    -Την ευθύνη λειτουργίας της Δ/νσης Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Πρασίνου όπως αυτές
    περιγράφονται στις οργανικές διατάξεις του (ΟΕΥ) εξαιρουμένων των αρμοδιοτήτων του γραφείου
    Πολιτικής Προστασίας και των αρμοδιοτήτων του γραφείου Κοιμητηριών που είναι ενταγμένα στο
    Τμήμα Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας και Πρασίνου
    -Την ευθύνη λειτουργίας επί του συνόλου των θεμάτων του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης
    Οχημάτων
    -Την ευθύνη και εποπτεία του προσωπικού των αντίστοιχων υπηρεσιών αρμοδιότητάς του.
    -Αρμοδιότητα και ευθύνη της ανακύκλωσης,
    -Ευθύνη καθαριότητας και αποψίλωσης πρασίνου,
    -Την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών των ανωτέρω οργανικών
    μονάδων
    -Θέματα διαφάνειας, προσωπικών δεδομένων και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης,
    -Την λήψη προστατευτικών μέτρων προστασίας του περιβάλλοντος,
  • Τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου,
    -Την ευθύνη για την παρακολούθηση και υποβολή προτάσεων σε Ευρωπαϊκά ή Εθνικά Προγράμματα
    χρηματοδότησης στους τομείς ευθύνης του όπως αυτοί περιγράφονται πιο πάνω
    4) Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Πετρόπουλο Δημήτριο του Γεωργίου ως καθ’ ύλη
    Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Μουσείων & Βιώσιμου Τουρισμού στον οποίο μεταβιβάζει τις κάτωθι
    καθ’ ύλην αρμοδιότητες :
    -Την ευθύνη λειτουργίας της Κεντρικής Βιβλιοθήκης, των περιφερειακών βιβλιοθηκών και των
    πιθανών κινητών βιβλιοθηκών.
  • Έχει την ευθύνη για τη λειτουργία των Μουσείων που βρίσκονται στην εδαφική περιφέρεια του
    Δήμου και των κτιρίων πολιτιστικής χρήσης
  • Την ευθύνη λειτουργίας και εποπτεία των δράσεων του υπό κατάργηση ΝΠΔΔ με την επωνυμία
    «Κέντρο και Μουσείο Χαρακτικών Τεχνών Βάσως Γ. Κατράκη» στο σύνολο των αρμοδιοτήτων του
    όπως ίσχυαν έως την κατάργησή του δυνάμει του Ν. 5056/2023
  • Έχει την ευθύνη για τη λειτουργία των θεατρικών σκηνών και του χειμερινού και θερινού
    κινηματογράφου του Δήμου
  • Την ευθύνη λειτουργίας και την εποπτεία της Φιλαρμονικής, Μαντολινάτας κ.λπ,
    -Την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που αφορούν σύσταση,
    οργάνωση και λειτουργία τμημάτων μουσικής παιδείας (θεωρία μουσικής, εκμάθηση διαφόρων
    μουσικών οργάνων, μονωδία, βυζαντινή μουσική κ.λπ.)
  • Την ευθύνη λειτουργίας των Χορωδιών παιδιών – εφήβων − ενηλίκων.
  • Την ευθύνη λειτουργίας των τμημάτων και τη διδασκαλία παραδοσιακών ελληνικών χορών
    -Την υπογραφή «με εντολή Δημάρχου» βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, και λοιπών διοικητικών
    εγγράφων που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του
    -Θέματα διαφάνειας, προσωπικών δεδομένων και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης,
    -τις αρμοδιότητες δράσεων σχετικές με το Περιβάλλον όπως :
    Εκπόνηση τοπικών προγραμμάτων για την προστασία και αναβάθμιση του φυσικού, αρχιτεκτονικού
    και πολιτιστικού περιβάλλοντος.
    Ίδρυση και λειτουργία δημοτικού εργαστηρίου για θέματα περιβάλλοντος.
    Δημιουργία και λειτουργία κέντρων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και πληροφόρησης.
    Προώθηση εναλλακτικών τουριστικών υπηρεσιών (περιβαλλοντικός, οικολογικός τουρισμός, κ.λπ.).
    Υλοποίηση περιβαλλοντικών εθνικών, ευρωπαϊκών και διεθνών προγραμμάτων. Επίσης η επιχείρηση
    επιδιώκει και τους εξής σκοπούς:
    Προώθηση και ενίσχυση της επιχειρηματικότητας με την ίδρυση και λειτουργία Κέντρων
    Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
    Η οργάνωση δημοτικής συγκοινωνίας, καθώς και την εκπόνηση και εφαρμογή προγραμμάτων
    έρευνας και τεχνολογίας για την ανάπτυξη της περιοχής.
    -Τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου,
    6) Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ράπτη Δημήτριο του Λάμπρου ως Αντιδήμαρχο
    Αγροτικής Παραγωγής, Αλιείας στον οποίο μεταβιβάζει τις κάτωθι: α) καθ’ ύλην αρμοδιότητες :
    -τις αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων του Γραφείου Αγροτικής Παραγωγής και του
    Γραφείου Αλιείας που είναι ενταγμένα στο Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης όπως
    αυτές περιγράφονται στις οργανικές διατάξεις του (ΟΕΥ)
    -Την ευθύνη και εποπτεία του προσωπικού της αντίστοιχης οργανικής μονάδων
    -Την υπογραφή «με εντολή Δημάρχου» βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, και λοιπών διοικητικών
    εγγράφων που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του
    β) κατά τόπον αρμοδιότητες (χωρική ευθύνη Δημοτική Ενότητα Οινιαδών) .
    -Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική
    Ενότητα Οινιαδών,
    -Την παρακολούθηση έργων και εργασιών στην ΔΕ Οινιαδών,
    -Την μερίμνα για τον εξοπλισμό στην ΔΕ Οινιαδών,
    -Την παρακολούθηση των θεμάτων καθημερινότητας (χωρική αρμοδιότητα ΔΕ Οινιαδών) ,
    -Την υπογραφή «με εντολή Δημάρχου» βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών
    εγγράφων που εκδίδονται από τις υπηρεσίες που λειτουργούν στην ΔΕ Οινιαδών, εξαιρουμένων των
    πιστοποιητικών Δημοτολογίου και των βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας
    -Την συνεργασία με τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων και Δημοτικών Κοινοτήτων καθώς και
    των εκπροσώπων των Τοπικών Κοινοτήτων της ΔΕ Οινιαδών,
    -Θέματα διαφάνειας, προσωπικών δεδομένων και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης,
    -Τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου,
  • Ορίζει ότι σε περίπτωση απουσίας η κωλύματος του Ληξιάρχου στην Δημοτική Ενότητα Οινιαδών θα
    αναπληρώνεται από τον κατά τόπο αρμόδιο Αντιδήμαρχο (χωρική ευθύνη Δημοτική Ενότητα
    Οινιαδών) .
    7) Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Τέγα Χρήστο του Σωτηρίου ως καθ’ ύλη
    Αντιδήμαρχο Δημοτικής Αστυνομίας, Αδειοδοτήσεων, Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων,
    κοιμητηρίων και προστασίας αδέσποτων ζώων στον οποίο μεταβιβάζει τις κάτωθι καθ’ ύλην
    αρμοδιότητες :
  • Την ευθύνη λειτουργίας επί του συνόλου των θεμάτων της Δ/νσης Δημοτικής Αστυνομίας και την
    εποπτεία του προσωπικού των αντίστοιχων οργανικών μονάδων
  • την υπογραφή βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας που εκδίδονται από την έδρα του Δήμου,
    -Τις αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Τμήματος Οικονομικής Ανάπτυξης πλην των αρμοδιοτήτων του
    Γραφείου Αγροτικής Παραγωγής και του Γραφείου Αλιείας που είναι ενταγμένα στο Αυτοτελές Τμήμα
    Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης όπως αυτές περιγράφονται στις οργανικές διατάξεις του (ΟΕΥ)
  • Την εποπτεία του προσωπικού της αντίστοιχης οργανικής μονάδας
  • Την καθ΄ ύλη αρμοδιότητα που αφορά την μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα (περισυλλογή, δημιουργία
    και λειτουργία καταφυγίων κ.λπ.) του τομέα Ζωικής παραγωγής του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής
    Οικονομικής Ανάπτυξης σε όλη την εδαφική περιφέρεια του Δήμου ΙΠ Μεσολογγίου.
    -τις αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων του γραφείου Κοιμητηριών που είναι ενταγμένο στο
    Τμήμα Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας και Πρασίνου της Δ/νσης Καθαριότητας, Περιβάλλοντος
    και Πρασίνου όπως αυτές περιγράφονται στις οργανικές διατάξεις του (ΟΕΥ)
    -Την υπογραφή «με εντολή Δημάρχου» βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, και λοιπών διοικητικών
    εγγράφων που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του
    -Την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών των ανωτέρω οργανικών
    μονάδων
    -Θέματα διαφάνειας, προσωπικών δεδομένων και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης,
    -Τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου,
    Β) Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους ως άμισθους Αντιδημάρχους του Δήμου ΙΠ
    Μεσολογγίου και θητεία από 4-1-2024 έως 31-1-2025 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου
    στους οποίους μεταβιβάζει τις κάτωθι αρμοδιότητες ως εξής

1)Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Βούρβαχη Χρήστο του Γεωργίου ως άμισθο
Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας –Κλιματικής Αλλαγής και ΚΕΠ μεταβιβάζοντας τις παρακάτω
αναφερόμενες αρμοδιότητες:
-Τις αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων του γραφείου Πολιτικής Προστασίας που είναι
ενταγμένο στο Τμήμα Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας και Πρασίνου όπως αυτές περιγράφονται
στις οργανικές διατάξεις του (ΟΕΥ)
-Την ευθύνη συντονισμού και παρακολούθησης της εξέλιξης του συνόλου των έργων, εργασιών και
δράσεων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών που προέκυψαν ή θα
προκύψουν από την εκδήλωση των φυσικών καταστροφών.
-την αρμοδιότητα συντονισμού του έργου της πολιτικής προστασίας για την πρόληψη, την ετοιμότητα,
την αντιμετώπιση και την αποκατάσταση των καταστροφών, σύμφωνα με τις μεθόδους οργάνωσης, τα
όργανα και την κατανομή αρμοδιοτήτων που προβλέπονται στις κείμενες διατάξεις

- Advertisement -
  • Μεριμνά για τον σχεδιασμό της πολιτικής προστασίας στο πλαίσιο του εθνικού και περιφερειακού
    σχεδιασμού (σύνταξη Τοπικού Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών και Διαχείρισης Συνεπειών
    για φυσικές, τεχνολογικές καταστροφές και λοιπές απειλές εντός της χωρικής Επικράτειας του Δήμου)
    -Την ευθύνη για την παρακολούθηση και υποβολή προτάσεων σε Ευρωπαϊκά ή Εθνικά Προγράμματα
    χρηματοδότησης στους τομείς ευθύνης του όπως αυτοί περιγράφονται πιο πάνω
  • Την ευθύνη για την παρακολούθηση και υποβολή προτάσεων για θέματα Πολιτικής Προστασίας και
    την αξιοποίηση συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων ενίσχυσης
    -Την ευθύνη λειτουργίας επί του συνόλου των θεμάτων της Δ/νσης ΚΕΠ και την εποπτεία του
    προσωπικού των αντίστοιχων οργανικών μονάδων
    2) Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Φαράντο Σωτήριο του Κων/νου ως άμισθο
    Αντιδήμαρχο Παιδείας & Αθλητισμού μεταβιβάζοντας τις παρακάτω αναφερόμενες αρμοδιότητες:
    -Την ευθύνη και εποπτεία λειτουργίας των Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών και την υλοποίηση
    δράσεων και προγραμμάτων για παιδιά προσχολικής ηλικίας των κάτωθι μονάδων-δομών
    *Παιδικοί Σταθμοί Α΄, Β΄ και Γ΄ Μεσολογγίου *Βρεφονηπιακοί Σταθμοί Α΄ και Β΄ Μεσολογγίου
    *Παιδικός Σταθμός Ευηνοχωρίου *Παιδικός Σταθμός Αιτωλικού και Σταμνάς *Παιδικός Σταθμός
    Νεοχωρίου *Παιδικός Σταθμός Κατοχής και Γουριάς. Την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων
    και δικαιολογητικών που τους αφορούν
  • Την ευθύνη και εποπτεία λειτουργίας του γραφείου παιδείας, δια βίου μάθησης και πολιτισμού που
    είναι ενταγμένο στο Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού. Την
    υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που αφορούν στην λειτουργία τους
    -Την ευθύνη λειτουργίας εποπτείας και επίβλεψης των αθλητικών εγκαταστάσεων (κλειστά
    γυμναστήρια, ανοικτά γυμναστήρια, γήπεδα όλων των τοπικών ενοτήτων και κοινοτήτων, χώροι
    άθλησης κ.λπ.) σύμφωνα με τα εγκεκριμένα ωρολόγια προγράμματα λειτουργίας τους
  • Την ευθύνη υλοποίησης κοινωνικών δράσεων για παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας, δράσεις
    κοινωνικής προστασίας για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (παιδιά μονογονεϊκών οικογενειών, παιδιά
    ευρισκόμενα σε κατάσταση φτώχειας ή απειλούμενα από φτώχεια, παιδιά θύματα
    ενδοοικογενειακής βίας κ.λπ.)
  • Την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που αφορούν την συμμετοχή
    σε χρηματοδοτούμενα προγράμματα για παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας, για νέους/ νέες
    και για την οικογένεια (π.χ. πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών)
  • Την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που αφορούν την συμμετοχή
    σε χρηματοδοτούμενα προγράμματα προγραμμάτων δράσης του (προγράμματα
    συγχρηματοδοτούμενα από την ΕΕ, προγράμματα της ΕΕ, εθνικά προγράμματα κ.λπ.)
    -την αρμοδιότητα που αφορά την Ίδρυση και λειτουργία κέντρων δημιουργικής απασχόλησης
    παιδιών. Λειτουργία πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής
    -την αρμοδιότητα προώθησης και εφαρμογής προγραμμάτων ενίσχυσης μαζικού αθλητισμού και
    διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων
    Γ) 1) Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου τα καθήκοντα του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος
    Παιδείας & Αθλητισμού κ. Φαράντος Σωτήριος ο οποίος θα τον αναπληρώνει,
    2) Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών και Οικονομικών
    Υπηρεσιών κ. Δαλάρη Λάμπρου τα καθήκοντα του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Έργων και Στρατηγικού
    Σχεδιασμού κ. Μπιλάλης Μιχαήλ και αντιστρόφως,
    3) Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου Πολιτικής Προστασίας –Κλιματικής
    Αλλαγής και ΚΕΠ κ. Βούρβαχη Χρήστου τα καθήκοντα του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας
    –Περιβάλλοντος και Ανακύκλωσης κ. Πασπαλιάρης Ιωάννης και αντιστρόφως ,
    4) Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου Δημοτικής Αστυνομίας, Αδειοδοτήσεων,
    Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων, κοιμητηρίων και προστασίας αδέσποτων ζώων κ. Τέγα
    Χρήστου τα καθήκοντα του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Αγροτικής Παραγωγής, Αλιείας κ. Ράπτης
    Δημήτριος του Λάμπρου και αντιστρόφως,
    5) Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου Παιδείας & Αθλητισμού κ. Φαράντου
    Σωτηρίου τα καθήκοντα του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Μουσείων & Βιώσιμου Τουρισμού
    κ. Πετρόπουλος Δημήτριος και αντιστρόφως
    Δ.) Για λόγους ενιαίας άσκησης της δημοτικής πολιτικής, οι Αντιδήμαρχοι για όλα τα θέματα της
    αρμοδιότητάς τους οφείλουν να συνεργάζονται με το Δήμαρχο που έχει εκ του νόμου τη γενική εποπτεία
    των δραστηριοτήτων του Δήμου.
    Ε.) Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής
    Η παρούσα να δημοσιευτεί στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου
    Κοινοπ:
    1) κ.κ. Αντιδημάρχους
    2) κ Προϊσταμένους Οργανικών
    Μονάδων Δήμου
    3) Δημοτική Ενότητα Αιτωλικού
    4) Δημοτική Ενότητα Οινιαδών
    5) Υπηρεσίες Δήμου
    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
    Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου
    ΣΠΥΡΟΣ Β. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Σχολιάστε