Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου: “Πάνε” για 48ωρο αποκλεισμό των διοδίων οι αγρότες

Κλιμάκωση των κινητοποιήσεων αποφάσισαν οι αγρότες στην πανελλαδική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα Μάλγαρα, το μεσημέρι της Κυριακής (4.1.25).
Θα προχωρήσουν σε 48ωρο αποκλεισμό των εθνικών οδών και των παραδρόμων την Πέμπτη και την Παρασκευή.
Όπως ανακοινώθηκε, θα κλείσουν στρατηγικά σημεία του οδικού δικτύου σε Μάλγαρα, Τέμπη, Σιάτιστα, Μπράλο, Τρίπολη και Ρίο- Αντίρριο, ενώ θα προχωρήσουν και σε αποκλεισμό των τελωνείων για τα φορτηγά.
Οι αγρότες στην Πάτρα θα πραγματοποιήσουν συνέλευση αύριο βράδυ στο μπλόκο της Περιμετρικής για να λάβουν αποφάσεις σχετικά με το κλείσιμο των διοδίων Ρίου Αντιρρίου , ενώ αναμένεται να επικυρώσουν την πρόταση της πανελλαδικής σύσκεψης στα Μάλγαρα.
tempo24.news









