Ο Απολογισμός του Νεκτάριου Φαρμάκη για το 2025 στο Περιφερειακό Συμβούλιο (δείτε βίντεο)

Στην 2η Ειδική Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας παρουσιάστηκε ο απολογισμός πεπραγμένων για το 2025 από τον Περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη, με αναλυτική αναφορά στα έργα, τις παρεμβάσεις και τις πρωτοβουλίες που υλοποιήθηκαν σε επίπεδο υποδομών, ανάπτυξης και κοινωνικής πολιτικής, καθώς και στους στόχους της επόμενης περιόδου.

This content is blocked because Facebook cookies have not been accepted.