Ο “Ελληνικός Παλμός” έκοψε την πίτα του στη Ναύπακτο – Δείτε δηλώσεις από τον Πρόεδρο του κινήματος Νίκο Παπαδόπουλο

Σε ζεστό και ενωτικό κλίμα, ο Ελληνικός Παλμός με επικεφαλής τον πρόεδρό του Νίκο Παπαδόπουλο έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του στην Ναύπακτο λίγο πριν την περιοδεία στο νομό της Αιτωλοακαρνανίας












