Αυτοκτόνησε πηδώντας στο κενό στο Γενικό Νοσοκομείο Μεσολογγίου

Αυτοκτόνησε άτομο πριν από λίγη ώρα πηδώντας στο κενό από το δεύτερο όροφο και συγκεκριμένα από την χειρουργική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Μεσολογγίου, σε λίγο θα έχουμε νεότερες πληροφορίες.