ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ της 6ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Ο Δήμος Αγρινίου συμμετέχει στην24ωρη πανελλαδική απεργία που έχει προκηρυχθεί για την Τετάρτη 6 Απριλίου.
Oι Υπηρεσίες του Δήμου, κατά τη διάρκεια της απεργίας, θα λειτουργήσουν με προσωπικό ασφαλείας.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ









