Εσπερινός Και Λιτάνευση Εικόνας Στο Παναιτώλιο

Με κάθε λαμπρότητα και παρουσία πλήθους πιστών τελέστηκε ο πανηγυρικός  εσπερινός στον  Ιερό Ναό  Αγίας Τριάδος στο Παναιτώλιο.

Ακολούθησε  η λιτάνευση της  ιερής εικόνας στους δρόμους του Παναιτωλίου  συνοδεία της Φιλαρμονικής του Δήμου Αγρινίου και μελών των πολιτιστικών  συλλόγων «Χρήστος Καπράλος» και «Αιτωλός».

Την λιτάνευση ακολούθησαν ο Βουλευτής Μάριος Σαλμάς, ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου ,ο Αντιπεριφερειάρχης Θ.Μαυρομμάτης, ο πρ. του ΔΣ Αγρινίου Νίκος Καζαντζής, οι Αντιδήμαρχοι Χριστόφορος Παπαδημητρίου, Μαρία Παπαγεωργίου, Β. Φωτάκης, ο πρ. ΔΕΥΑΑ Γ.Φαρμάκης, ο αντιπρ. της ΔΕΥΑΑ Κ.Κιτσοπάνος , ο πρ. της Κοινοτητας Παναιτωλίου Α.Γκορόγιας, ο πρ. της κοιν. Καινούργιου Β.Καραγκούνης, Π.Δαμασκηνός και πλήθος κόσμου.  

                                                                                           ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Εσπερινός Και Λιτάνευση Εικόνας Στο Παναιτώλιο
Εσπερινός Και Λιτάνευση Εικόνας Στο Παναιτώλιο
Εσπερινός Και Λιτάνευση Εικόνας Στο Παναιτώλιο
Εσπερινός Και Λιτάνευση Εικόνας Στο Παναιτώλιο
Εσπερινός Και Λιτάνευση Εικόνας Στο Παναιτώλιο
Εσπερινός Και Λιτάνευση Εικόνας Στο Παναιτώλιο
Εσπερινός Και Λιτάνευση Εικόνας Στο Παναιτώλιο
Εσπερινός Και Λιτάνευση Εικόνας Στο Παναιτώλιο