Βασιλόπουλο Ξηρομέρου : Τρία αυτοκίνητα βγήκαν εκτός δρόμου !
Όπως αναφέρει το dragamesto.gr πιθανόν λόγω ολισθηρότητας του οδοστρώματος τρία αυτοκίνητα βγήκαν εκτός δρόμου και χρειάστηκε γερανός από το Αγρίνιο. Ευτυχώς δεν υπήρξαν τραυματισμοί αλλά μόνο υλικές ζημίες.











