ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ: Αποκαταστάθηκε η αλήθεια με τον «νικητή» του Δρόμου Θυσίας

Όπως είχαμε γράψει και σε σχετικό άρθρο για τα ευτράπελα που συνέβησαν στην απονομή των μεταλλίων του Δρόμου Θυσίας, σε συνέχεια λοιπόν η δημοτική αρχή κατάλαβε το λάθος της αναγνωρίζοντας ότι 1ος στον Δρόμο Θυσίας ήταν ο κ. Πασπαλιάρης και με μία κούριερ έστειλαν τον έπαινο, το χρυσό μετάλλιο καθώς και την κουμπούρα που παίρνει ο 1ος Νικητής.

ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ: Αποκαταστάθηκε η αλήθεια με τον «νικητή» του Δρόμου Θυσίας

Αυτό όμως δεν απαλλάσσει τους διοργανωτές από τα βλακώδη λάθη και τις παραλείψεις που θα στερήσουν ενδεχομένως από τον νικητή μία φωτογραφία που δεν μπορεί να έχει ο καθένας με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας να του παραδίδει το χρυσό μετάλλιο…

Υ.γ: Περιμένουμε να δούμε και το δελτίο τύπου της δημοτικής αρχής…