Το Εργατοϋπαλληλικο Κέντρο Μεσολογγίου συγχαίρει την ομάδα της ΑΕΜ

Η Διοίκηση του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ι.Π. Μεσολογγίου συγχαίρει την ομάδα της ΑΕΜ για την άνοδο στη Γ’ Εθνική.

 Ευχόμαστε αυτή να είναι η αρχή πολλών ακόμη επιτυχιών και πανηγυρισμών υπερηφάνειας και χαράς τόσο για τους ίδιους τους αθλητές όσο και για τη πόλη μας.

Ελπίζουμε σε αντίστοιχες αθλητικές εγκαταστάσεις στη πόλη μας.

Η Διοίκηση του Ε.Κ.Μ.