Θα κόψει το ρεύμα στην ΔΕΥΑ Μεσολογγίου…. η ΔΕΗ;

Προβληματισμός στο Μεσολόγγι για τον ορατό πλέον κίνδυνο αποκοπής ηλεκτρικού ρεύματος στη Δημοτική Επιχείρησης Υδρευσης – Αποχέτευσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του messolonghivoice σήμερα (21/11), συνεργείο της ΔΕΔΔΗΕ πήγαν να κόψουν το ρεύμα σε αντλιοστάσια ομβρίων & ακάθαρτων υδάτων.

Αυτό δεν κατέστη δυνατόν διότι αποφευχθεί την τελευταία στιγμή. Αύριο όμως πιθανόν να μην αποφευχθεί η διακοπή του ρεύματος και οι δημότες θα μείνουν ξανά χωρίς νερό. Θα θυμίσουμε ότι αυτό είχε ξανά συμβεί στο παρελθόν επί δημαρχίας Κώστα Λύρου. (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ)