Δοξολογία για το νέο έτος στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγ. Σπυρίδωνα Μεσολογγίου

Με επισημότητα εορτάστηκε η έλευση του νέου έτους στο Μεσολόγγι.

Η επίσημη Δοξολογία πραγματοποιήθηκε το πρωί, στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνος.

Στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα, βρέθηκε και ο Αντιπεριφερειάρχης Θ. Μαυρομμάτης, ο δήμαρχος Ι.Π. Μεσολογγίου Σπύρος Διαμαντόπουλος.

Επίσης εκπρόσωποι των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας, του Πυροσβεστικού Σώματος, της Αυτοδιοίκησης, αλλά και λοιπών θεσμών της περιοχής.

Δοξολογία για το νέο έτος στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγ. Σπυρίδωνα Μεσολογγίου
Δοξολογία για το νέο έτος στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγ. Σπυρίδωνα Μεσολογγίου
Δοξολογία για το νέο έτος στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγ. Σπυρίδωνα Μεσολογγίου
Δοξολογία για το νέο έτος στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγ. Σπυρίδωνα Μεσολογγίου