Ο Νεκτάριος Φαρμάκης στόλισε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της Περιφέρειας και έστειλε τις ευχές του

Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, στόλισε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της Περιφέρειας και ευχήθηκε μέσω ανάρτησης: «Καλό γιορτινό μήνα. Υγεία, αγάπη και κάθε καλό!»









