Ευχαριστήριο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρίου

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρίου ευχαριστεί δημόσια τον Βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας κ. Βαλτογιάννη Διονύσιο, για την ευγενική του χορηγία στη διοργάνωση του εορτασμού της Τσικνοπέμπτης στο σχολείο μας.