Ψάρεψαν ροφό 20 κιλών – Στην παρέα και ο αντιδήμαρχος (Εικόνα & Βίντεο)

Με χαρές κατέληξε η ψαριά για μια παρέα, αφού κατάφεραν να «πιάσουν» έναν ροφό 20 κιλών στον Κορινθιακό. Μάλιστα, ανάμεσα στους τυχερούς ψαράδες ήταν και ο αντιδήμαρχος Κορινθίων, Βαγγέλης Παπαϊωάννου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η παρέα πήγε για ψάρεμα στον Κορινθιακό κόλπο και μετά από αρκετή ώρα υπομονής και επιμονής κατάφερε να φέρει στην επιφάνεια το τεράστιο ψάρι. Μάλιστα, όταν το αντίκρυσαν, ούτε οι ίδιοι πίστευαν στα μάτια τους.

Τελικά, απόλαυσαν το κατόρθωμά τους, καμαρώνοντας, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, που ακολουθεί:

korinthiakos-rofos-psarema
YouTube

This content is blocked because YouTube cookies have not been accepted.