Πτώση δέντρου στην Επαρχιακή Οδό Νεοχωρίου – Λούρου – Άμεση η επέμβαση του ΤΟΕΒ

Πτώση Δέντρου στην Επαρχιακή Οδό Νεοχωρίου-Λούρου

​Λόγω των καιρικών συνθηκών, δέντρο έπεσε στην Επαρχιακή Οδό Νεοχωρίου-Λούρου, με αποτέλεσμα να διακοπεί προσωρινά η διέλευση των οχημάτων.

​Η αποκατάσταση του προβλήματος ήταν άμεση. Ο Αντιδήμαρχος Οινιάδων, Πάνος Τριφιάτης, επικοινώνησε άμεσα με τον Αντιπρόεδρο του ΤΟΕΒ, Γιάννη Κουτσοθόδωρο.

​Άμεσα στο σημείο έσπευσε μηχάνημα του ΤΟΕΒ, το οποίο προχώρησε στην απομάκρυνση του δέντρου και την πλήρη αποκατάσταση της κυκλοφορίας.