Αγρίνιο: Τον έπεισαν να επενδύσει σε κρυπτονομίσματα και του «έφαγαν» 8.200 ευρώ

Από τους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου σχηματίσθηκε δικογραφία για απάτη σε βάρος άγνωστων δραστών.

Προσποιούμενοι υπευθύνους εταιρείας κρυπτονομισμάτων, επικοινώνησαν τηλεφωνικά με άνδρα και με το πρόσχημα της κερδοφόρας επένδυσης σε κρυπτονομίσματα, απέκτησαν πρόσβαση στον τραπεζικό του λογαριασμό.

Με τον τρόπο αυτό κατάφεραν να του αποσπάσουν το χρηματικό ποσό των 8.200 ευρώ.

Πηγή