Αγρίνιο: Τον «τσάκωσε» η ΟΠΚΕ με χασίς

Έναν 41χρονο άνδρα συνέλαβε η ΟΠΚΕ την περασμένη νύχτα, περί τις 21:50, στην ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου.

Στην κατοχή του εντοπίστηκαν 3.2 γρ. αποξηραμένης κάνναβης.

Σε βάρος του έχει σχηματιστεί δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.

Πηγή