Ανακοίνωσε τον Κώστα Δαουτίδη ο Νεκτάριος Φαρμάκης

«Η Όλγα Μητσιώνη (ΠΕ Ηλείας), ο Κώστας Δαουτίδης (Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας) και η Γεωργία Ντάτσικα (Π.Ε. Αχαΐας) μπαίνουν στην πρώτη γραμμή του αγώνα για τη Δυτική Ελλάδα του 2030», αναφέρει σε ανάρτηση του ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης.

Επισημοποιείται λοιπόν η συμμετοχή του κ. Δαουτίδη, νυν δημοτικού συμβούλου  Ι.Π.Μεσολογγίου,  στον συνδυασμό ενώ αναμένονται άμεσα και άλλες ανακοινώσεις που να αφορούν την Αιτωλοακαρνανία.

This content is blocked because Facebook cookies have not been accepted.