“Στην Αστυνομία θα αποδίδεται το 40% από τις κατασχέσεις χρημάτων προερχόμενα από το εμπόριο των ναρκωτικών”

Aνάρτηση του συνδικαλιστή της ΕΛ.ΑΣ. κ. Γιώργου Δελιτζάκη στο fb:

“Στο 32ο συνέδριο της ΠΟΑΣΥ παρακολουθώντας την τοποθέτηση του υπουργού προστασίας του πολίτη.Από τον επόμενο Σεπτέμβριο τέλος οι επιδόσεις από την Σεπτέμβριο.Το 40% από τις κατασχέσεις χρημάτων προερχόμενα από το εμπόριο των ναρκωτικών θα αποδίδεται στην Αστυνομία, για εκπαίδευση και υλικοτεχνικό εξοπλισμό. 

Την φιλοξενία, από την Αστυνομία, παιδιά Ουκρανών συναδέλφων.”

"Στην Αστυνομία θα αποδίδεται το 40% από τις κατασχέσεις χρημάτων προερχόμενα από το εμπόριο των ναρκωτικών"

ΠΗΓΗ: policenet.gr