Ευχαριστήρια ανακοίνωση σε στυλ screenshot από τον νέο Αντιδήμαρχο

Μετά τον προχθεσινό ανασχηματισμό που πραγματοποίησε ο Δήμαρχος κ. Λύρος, οι νέοι αντιδήμαρχοι άρχισαν να βγάζουν στα Social Media ευχαριστήριες ανακοινώσεις προς το πρόσωπο του Δημάρχου.

Μία από αυτές είναι του νέου Αντιδημάρχου του δημοτικού ηλεκτροφωτισμού και κοιμητηρίων κ. Γεράσιμου Τρούπου. Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι η ανακοίνωση δεν γράφτηκε από τον ίδιο αλλά από κάποιον άλλον, πιθανόν από την οδό Σταυροπούλου και αυτό προκύπτει από την κακή ανάρτηση όπου είναι ένα screenshot και δείχνει ακόμη και την ώρα που το έλαβε ο νέος αντιδήμαρχος.

Εμείς ένα έχουμε να πούμε στον νέο Αντιδήμαρχο… Έλεος! Θα σηκωθούν και οι πεθαμένοι από τα νεκροταφεία και θα σας φασκελώνουν.

Ευχαριστήρια ανακοίνωση σε στυλ screenshot από τον νέο Αντιδήμαρχο
ΠΡΙΝ
Ευχαριστήρια ανακοίνωση σε στυλ screenshot από τον νέο Αντιδήμαρχο
Μετά
YouTube

This content is blocked because YouTube cookies have not been accepted.