Ευχαριστήριο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρίου

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρίου ευχαριστεί δημόσια τον Βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας κ. Βαλτογιάννη Διονύσιο, για την ευγενική του χορηγία στη διοργάνωση του εορτασμού της Τσικνοπέμπτης στο σχολείο μας.

Messolonghi Voice
Messolonghi Voice
Άρθρα: 22634