Ο Γιώργος Ζήσιμος εξελέγη γραμματέας της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ στην Αιτωλοακαρνανία
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η διαδικασία για την ανάδειξη νέου Γραμματέα στη Νομαρχιακή Οργάνωση του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ στην Αιτωλοακαρνανία.
Στην διαδικασία ψήφισαν 13 μέλη της νομαρχιακής και έλαβαν:
Γιώργος Ζήσιμος: 7
Διονύσης Σαμαράς: 4
Δημήτρης Γιαννακόπουλος: 1
Λευκό: 1









