H νέα βασίλισσα του καρναβαλιού της Πάτρας εξηγεί πώς πήρε το στέμμα της

H φετινή βασίλισσα του καρναβαλιού στην Πάτρα, Γεωργία Σακκά, μίλησε στην ΕΡΤ για για την εορταστική εκδήλωση που φέτος θα πραγματοποιηθεί στις 17 Μαρτίου και τον τρόπο που πήρε το «στέμμα» της.

Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta