Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αιτωλίας έκοψε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα

Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αιτωλίας πραγματοποίησε χθες, 16 Ιανουαρίου 2025, την καθιερωμένη κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας στο κτήριο της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αιτωλίας.

Τη βασιλόπιτα ευλόγησε ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας Δαμασκηνός, ενώ στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης Αιτωλοακαρνανίας Θανάσης Μαυρομμάτης, ο δήμαρχος Μεσολογγίου Σπύρος Διαμαντόπουλος, ο αντιδήμαρχος Μεσολογγίου Χρήστος Τέγας, ο Αστυνομικός Διευθυντής Απόστολος Καπνιαρής, καθώς και πλήθος αστυνομικών.

Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αιτωλίας έκοψε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα
Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αιτωλίας έκοψε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα