Ιωάννινα: Κατέληξε 55χρονος Πυροσβέστης στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου

Έχασε τη μάχη που έδινε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας για ασθενείς με Covid του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων ένας 55χρονος πυροσβέστης.

Ο 55χρονος υπηρετούσε στο Κλιμάκιο του Μετσόβου και είχε διακομισθεί στο νοσοκομείο με πολύ βαριά συμπτώματα. Σύμφωνα με πληροφορίες του epiruspost.gr, δεν είχε εμβολιαστεί κατά του κορωνοϊού

Μάλιστα, στις αρχές του Ιανουαρίου είχε γίνει μεγάλη κινητοποίηση για να βρεθούν αιμοπετάλια με την ανταπόκριση ειδικά από τους συναδέλφους του να είναι συγκινητική.

Ωστόσο δεν κατάφερε να κερδίσει την μάχη για τη ζωή του.

Κατέληξε στη ΜΕΘ-Covid σκορπώντας θλίψη.

ΠΗΓΗ: https://karvasaras.gr/ioannina-katelixe-55chronos-pyrosvestis-sti-meth-toy-panepistimiakoy-nosokomeioy/