Με χάπια επιχείρησε να αυτοκτονήσει 46χρονος στο Αγρίνιο

Με κατάποση χαπιών επιχείρησε να αυτοκτονήσει 46χρονος στο Αγρίνιο.

Σύμφωνα με το agrinionews, ο εν λόγω άνδρας πήρε ποσότητα Lexotanil το βράδυ του περασμένου Σαββάτου (18/11).

Διακομίσθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Αγρινίου και ευτυχώς η κατάσταση του δεν εμπνέει ανησυχία.