Ο Φώτης Βασιλείου Νέος Πρόεδρος του Οδοντιατρικού Συλλόγου Αιτωλοακαρνανίας
Μετά τις αρχαιρεσίες που διενεργήθηκαν στον οδοντιατρικό σύλλογο Αιτωλοακαρνανίας, πρόεδρος αναδείχθηκε ο μεσολογγίτης Φώτης Βασιλείου.
Ευχόμαστε Θερμά συγχαρητήρια στους εκλεγέντες και καλή θητεία στο διοικητικό συμβούλιο.










