Πρασσάς: «Γίνεται τεράστια προσπάθεια για την αποκατάσταση της ζημιάς στην υδροδότηση του Νεοχωρίου» (vid)

Η σοβαρή βλάβη στο δίκτυο ύδρευσης έχει αφήσει χωρίς νερό το Νεοχώρι Μεσολογγίου, ταλαιπωρώντας τους κατοίκους εδώ και αρκετές μέρες. Συνεργείο της ΔΕΥΑΜ εργάζεται εντατικά για την επίλυση του προβλήματος, χωρίς όμως να έχει βρεθεί οριστική λύση.

YouTube

This content is blocked because YouTube cookies have not been accepted.

«Γίνεται τεράστια προσπάθεια από το προσωπικό της ΔΕΥΑΜ. Εργαζόμαστε αδιάκοπα για να επιδιορθώσουμε τη ζημιά και να αποκαταστήσουμε την υδροδότηση το συντομότερο δυνατό», δήλωσε χαρακτηριστικά στο ΙΟΝΙΑΝ ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜ, κ. Πρασσάς.