Πρώτη συνάντηση Φαρμάκη – Διαμαντόπουλου στο Δημαρχείο Μεσολογγίου (ΒΙΝΤΕΟ)

Συνάντηση με τον Δήμαρχο Μεσολογγίου Σπύρο Διαμαντόπουλο είχε ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης.
Στην συνάντηση τέθηκαν επί τάπητος ζητήματα που αφορούν την πόλη του Μεσολογγίου και αποφασίστηκε εκ νέου συνάντηση για επιμέρους θέματα.









