Νέος συναγερμός στην Πυροσβεστική: Αναζωπύρωση της φωτιάς στο Σχιστό
Νέος συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική εξαιτίας αναζωπύρωσης της φωτιάς που καίει από το βράδυ της Τρίτης στο Σχιστό Κορυδαλλού.
Στην περιοχή επιχειρούν 6 οχήματα με 2 πυροσβέστες, ενώ θα συνδράμει από αέρος και ελικόπτερο που βρισκόταν στο σημείο για εναέρια επιτήρηση.









