΄Σωματείο Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεσολογγίου

Ευχαριστήριο του Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεσολογγίου για την κινητοποίηση της 28/01
Οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Μεσολογγίου έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους

Οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Μεσολογγίου έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους

Σε κλίμα συναδελφικότητας και αισιοδοξίας πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Σωματείου Εργαζομένων…

ΠερισσότεραΟι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Μεσολογγίου έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους
Εγκρίθηκε η πρόσληψη τεσσάρων Ιατρών στο Νοσοκομείο Μεσολογγίου