Άνω-κάτω το Νοσοκομείο Αγρινίου μετά τη θυελλώδη σύσκεψη για την παθολογική- Γιατροί καταγγέλλουν διοικητή και Διευθυντή Ιατρικής Υπηρεσίας
Επεισοδιακή συνεδρίαση αλλά το σημαντικότερο είναι ότι τελικά δε δόθηκε καμία απολύτως λύση στην επερχόμενη…
Επεισοδιακή συνεδρίαση αλλά το σημαντικότερο είναι ότι τελικά δε δόθηκε καμία απολύτως λύση στην επερχόμενη…