Γιώργος Νταλάρας

Λαζόπουλος για Νταλάρα: Το μόνο καλό που έχει βγει από το στόμα του είναι νότες

Λαζόπουλος για Νταλάρα: Το μόνο καλό που έχει βγει από το στόμα του είναι νότες

Τη δική του τοποθέτηση πάνω στον τρόπο με τον οποίο ο Γιώργος Νταλάρας αντιμετώπισε τους δημοσιογράφους, έκανε…

ΠερισσότεραΛαζόπουλος για Νταλάρα: Το μόνο καλό που έχει βγει από το στόμα του είναι νότες