Εφραίμ για κορωνοϊό: Ευχαριστώ τον Θεό που γύρισα στη ζωή – Πρέπει να εμβολιαστούμε όλοι
Για τη σκληρή μάχη που έδωσε επί δύο μήνες στο νοσοκομείο με τον κορωνοϊό μίλησε ο ηγούμενος…
Για τη σκληρή μάχη που έδωσε επί δύο μήνες στο νοσοκομείο με τον κορωνοϊό μίλησε ο ηγούμενος…