
«Σιγά τα ωά» λέει ο Σταύρος Μπαλάσκας για τους αστυνομικούς της ΔΙ.ΑΣ. που έκαναν σούζες
Οι αστυνομικοί της ΔΙ.ΑΣ. καταγράφηκαν ανήμερα των Χριστουγέννων να κάνουν σούζες στη Θεσσαλονίκη, με τις υπηρεσιακές…

Οι αστυνομικοί της ΔΙ.ΑΣ. καταγράφηκαν ανήμερα των Χριστουγέννων να κάνουν σούζες στη Θεσσαλονίκη, με τις υπηρεσιακές…