Το έθιμο πήγε… στραβά στην Κέρκυρα: Της έπεσε κατά λάθος ο μπότης στο κεφάλι

Ατύχημα σημειώθηκε σήμερα το πρωί κατά την ρήψη των Μπότηδων στο ιστορικό Δημαρχείο της Κέρκυρας.

Στις 11:00 ακριβώς ο Αντιδήμαρχος Σπύρος Χαλικιόπουλος έριξε τον μπότη χωρίς να φανταστεί ότι κάποια γυναίκα περνούσε εκείνη την ώρα από το πεζοδρόμιο.

Αποτέλεσμα ήταν να της πέσει ο μπότης κυριολεκτικά στο κεφάλι. Αμέσως έτρεξαν όλοι να την βοηθήσουν και σύμφωνα με πληροφορίες δεν χτύπησε πολύ.

YouTube

This content is blocked because YouTube cookies have not been accepted.

Πηγή: in.gr