Συγχαρητήρια ανακοίνωση της ΑΕΚ Μεσολογγιου για την Α.Ε.Μεσολογγιου

‘Το Δ.Σ. τής ΑΕΚ Μεσολογγίου συγχαίρει την ομάδα της ΑΕΜ για την άνοδο της στην Γ’ ΕΘΝΙΚΗ και της εύχεται να κάνει μία αξιόλογη πορεία και να εκπροσωπήσει επάξια την Αιτωλοακαρνανία στο νέο πρωτάθλημα της κατηγορίας αυτής’.










