Ελεύθεροι οι δύο νέοι που κατηγορούνταν για τη φωτιά στο Γηροκομείο της Πάτρας

Ελεύθεροι βρίσκονται πλέον οι δύο νέοι που είχαν προφυλακιστεί από τις 19 Αυγούστου, κατηγορούμενοι για τη φωτιά στο Γηροκομείο της Πάτρας στις 13 Αυγούστου.

Η εισαγγελέας έκρινε ότι πληρούνται οι όροι και τα δεδομένα για την αποφυλάκισή τους, με αποτέλεσμα να αφεθούν ελεύθεροι.

Ο 25χρονος είχε συλληφθεί την Τετάρτη 13 Αυγούστου, ενώ ο 21χρονος φίλος του, που φέρεται να ήταν οδηγός της μηχανής με την οποία ο πρώτος έφτασε στο σημείο της φωτιάς, συνελήφθη τη Δευτέρα 18 Αυγούστου, στο Δικαστικό Μέγαρο Πατρών, την ώρα που είχε προσέλθει για να καταθέσει ως μάρτυρας.

Από την πρώτη στιγμή, ο 25χρονος είχε υποστηρίξει ότι βρέθηκε στο σημείο ως εθελοντής για να βοηθήσει στην κατάσβεση της πυρκαγιάς.

npress.gr