Αίγινα: Αυτοκτόνησε 13χρονος μαθητής – Είχε αφήσει σημείωμα

Αυτοκτόνησε ένας μαθητής στην Αίγινα και μάλιστα φέρεται να είχε αφήσει σημείωμα. Ο 14χρονος μαθητής εντοπίστηκε απαγχονισμένος το μεσημέρι μετά το μάθημα στο σχολείο του.


Αίγινα: Αυτοκτόνησε 13χρονος μαθητής - Είχε αφήσει σημείωμα

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 13χρονος είχε αφήσει σημείωμα στην οικογένειά του που βρέθηκε στο σπίτι του.

Για την υπόθεση έχει ενημερωθεί η Αστυνομία ωστόσο όλα δείχνουν ότι πρόκειται για αυτοκτονία. Ωστόσο διεξάγεται έρευνα προκειμένου να αποκλειστεί κάθε πιθανότητα εγκληματικής ενέργειας.


Αίγινα: Αυτοκτόνησε 13χρονος μαθητής - Είχε αφήσει σημείωμα

newsbomb.gr