Απίστευτο περιστατικό στο κέντρο της Πάτρας – Βγήκε… αλυσοπρίονο σε επεισόδιο!

Σε ένα απίστευτο περιστατικό κλήθηκαν να επέμβουν αστυνομικοί, στο κέντρο της Πάτρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24 δύο άνδρες για άγνωστο λόγο διαπληκτίστηκαν και ο ένας έβγαλε αλυσοπρίονο για να τον εκφοβίσει!

Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις συλλαμβάνοντας τον 39χρονο άνδρα.

Το περιστατικό σημειώθηκε στη συμβολή των οδών Αγίου Ανδρέου και Ζαΐμη.