Aστυνομικός φέρεται να απείλησε με όπλο συνάδελφό του στο κέντρο της Αθήνας

Μια πολύ σοβαρή υπόθεση βλέπει το φως της δημοσιότητας καθώς σύμφωνα με πληροφορίες δύο αστυνομικοί διαφώνησαν για υπηρεσιακούς λόγους κατά τη διάρκεια υπηρεσίας με την ένταση ανάμεσά τους να κλιμακώνεται και τον έναν να απειλεί με όπλο τον άλλον. Μάλιστα αλληλομηνύθηκαν και σχηματτίσηκε δικογραφία σε βάρος και των δύο.

Η ανακοίνωση της ΓΑΔΑ:

Λεκτικό επεισόδιο μεταξύ αστυνομικών της ίδιας Υπηρεσίας που βρίσκονταν σε διατεταγμένη υπηρεσία, σημειώθηκε βραδινές ώρες της 6ης Απριλίου 2026 στην περιοχή της Ακρόπολης.

Οι εμπλεκόμενοι αστυνομικοί οδηγήθηκαν στο Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ακρόπολης, όπου, κατόπιν εκατέρωθεν υποβολής εγκλήσεων, σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος δύο αστυνομικών για -κατά περίπτωση- παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων, εξύβριση, απειλή, φθορά ξένης ιδιοκτησίας και ψευδή καταμήνυση.

Για το περιστατικό ενημερώθηκε ο αρμόδιος Εισαγγελέας, ενώ αφαιρέθηκε ο υπηρεσιακός οπλισμός των εμπλεκομένων και παράλληλα κινήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διενέργεια διοικητικής έρευνας.